">

čtvrtek 24. března 2016

Mami, půjč mne 3eura

Když jsem byla malá, odpočítávala jsem dny do narozenin a děsně moc těšila až mne bude...deset, patnáct, osmnáct, dvacet... 
Pamatuji si jako dneska, když jsem si šla vyzvednout svoji první občanku. Byla jsem už tak velká! 
Pokaždé byla samozřejmě oslava, maminčin dort a babiččiny kornouty, slavnostní oběd a kytička a dárky:-)

 zdroj: Pinterest

Dneska už dny k dalším narozeninám neodpočítávám.  
Neprožívám to. Spíš mne ta narůstající čísla trochu děsí a když se podívám do zrcadla a vidím na hlavě zářit(hloupé slovo v téhle souvislosti) ty bílé vlasy, co ani barva nepřikryje...je mne až ouzko...

A když slyším, jak mne děti říkají, že už se nemůžou dočkat až jim bude deset, patnáct, osmnáct...tak bych jim nejradši řekla, ať nikam nespěchají, že jednou až budou "velcí" jako já... 

Ale mlčím. Vždyť já byla stejná, a jednou budou takové i jejich děti.

Myslím, že už jsem velká holka a měla bych začít přijímat věk přesně tak, jak přichází. S vděkem. S vděkem za každé nové ráno.
A tak si upeču dort, s jahodami a horou šlehačky a budu se těšit na dárek, co dostanu. Vím, že něco dostanu- teda kromě milionu pusinek a desítek obrázků se srdíčky:-)
Ivanka si ode mne přeci půjčuje ta 3€. 
Na co??
No, na dárek přeci!!

Tak se mějte krásně a připíjím na zdraví:-) své i to Vaše



18 komentářů :

  1. Terezko, přeju moc všechno nejlepší, ať se ve všem daří!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší :-)
    Jediná spravedlnost na světě, že se nám počítá všem stejně ;-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko,ja tak rada ctu ty Vase pribehy,obcas je mi "ouzko",ale pokazde uvnitr jasam za to,ze jste a jaka jste;-). K narozeninam preji vsechno dobre,lepsi,nejlepsi! A zdravicko pro vas vsechny:-)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko, vše nej k narozeninám a přesně jak píšeš, buďme rádi , že nám ta léta přibývají, jen tak dál, klidně až ke 100 ! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to doufám, že minimálně ke stovce:-) Děkuju, Luci!! T

      Vymazat
  5. Teri krásné narozeniny .....užij si je se svými milými , ať už je to číslo jakékoliv, to bohužel nezvrátíme.....

    OdpovědětVymazat
  6. Teri moje zlata. z celeho srdce vsechno NEJ!!!! s laskou i.

    OdpovědětVymazat
  7. Všetko dobré a stále takéto zkrásnevanie, ako vnímam u teba:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Prajem všetko najlepšie k narodeninám. Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Dodatecne mohu gratulovat i ja:-). Hlavne pevne zdravi cele rodine preji.
    Tento clanek je tak krasne napsany - cisi z nej opravdova laska. Krasa.:-) M.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny Vaše případné komentře.