">

sobota 19. března 2016

Jarní únava...

... a tvůrčí krize... jakoby mne zcela ovládly...
Byla jsem tak vyčerpaná... ze všeho. Tak únava bolela snad až do morku kostí.
Hlava, záda, klouby, stará(lajdácky) (ne)doléčená zranění, dutiny... 
Vadilo mne "slyšet", "vidět" a nejradši bych bývala někam zalezla a přečkala než to přejde.



Dneska je, první den, už lépe.

Do toho se pokazilo auto a tak musím veškerou logistiku zvládat busem anebo pěšky. 
Jak rychle člověk odvykne městské hromadné a tahání tašek s nákupem růčo.
Doufám, že alespoň vytvaruju figuru takhle před létem:-)


Máme za sebou karnevalové období i Čisté Pondělí a za sebou i první týden půstu.


Ve výběru masky se tentokrát  promítla fascinace historií

Letos pravoslavné Velikonoce vycházejí až na konec dubna. 
Přesto jsme si už "vyzajíčkovali" dům a vyfukujeme vajíčka a zaseli jsme řeřichu. Hodláme si to jaro, totiž, pořádně užít.


Draci se podle tradice pouští na Čisté Pondělí

Taky jsme měli čtvrtletní vysvědčení a  já jsem děsně pyšná máma:-) 

Konečně jsem začala vyvolávat fotky, abych pohnula s alby, která chci vytvořit dětem.



No, plánů na jaro ať už tvořících nebo výletících, máme požehnaně. Doufám jen, že už všechno půjde hladce a podaří se nám jich alespoň půlka zrealizovat:-)

Krásný víkend:-)
T.


Žádné komentáře :

Okomentovat

Moc děkuji za všechny Vaše případné komentře.