">

středa 9. listopadu 2016

Náhoda? Existují vlastně náhody?...

Zhruba před rokem se mne splnil pracovní sen.
Byla jsem šťastná jako blecha. 

A pořád jsem. Mám ráda svojí práci.


Zrovna dneska jsme řešili v práci nějaké "další začátky",
nové plány a nové projekty.
A pro mne...posunutí zase o kousek dál.

Prostě dobré zprávy:-)

A pak jsem otevřela blog a hledala citát, který jsem použila ve starším článku.
A vyskočil na mne příspěvek z minulého listopadu.

Na den přesně je to rok.

A já, po tomto pracovně úspěšném roce, můžu jistojistě říct, že sny se plní a taky, že všechno se děje tak, jak má...

Tak se nebojte snít...



"Náhoda neexistuje. Náhoda je pouze převlečený osud."

Mějte hezké podzimní dny

T.

"Neodpoutávej se nikdy od svých snů!
Když zmizí budeš dál existovat, ale přestaneš žít."



4 komentáře :

  1. Terezko, přeji ať se dále jen daří ... citáty jsou krásné .... tak já jdu snít .....
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Veď vieš komu sme uverili:-)
    U mňa tiež nie sú náhody:-)
    Všetko, čo žijem, predčilo moje túžby, aj naše volanie k ďalšiemu dieťaťu a ja Mu verím!
    Pozdravujem, požehnávam, milá Terezka!

    OdpovědětVymazat
  3. To je krása :) Všechny sny se plní, člověk musí vždy věřit. :) krásný den
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny Vaše případné komentře.