">

neděle 24. dubna 2016

Po miliardě let na pár dní single:-)

"Kolikrát se vyspinkáme než přijede tatínek?"
"Devětkrát"
"To je hrozně mooooooc, já nechci, aby nikam jeeeeeeel....!"



Nakonec to uteklo jako voda. Přesně, jak jsem říkala. 
Jsme stále spolu a tahle jeho cesta byla téměř po sedmi letech jeho jediná. 

První noci jsem nespala. Stále dokola kontrolovala děti, okna, dveře, dostatečné vybavení pro případ vloupání- klacek vybělený mořem, koště a dětské nůžky na papír. A ano, pak ještě dřevěná altová flétna, která by případného zločince mohla omráčit:-)
Taky jsem kontrolovala telefon- to kdyby má láska potřebovala během své cesty moji záchranu...

Po sedmi dnech jsem začala mít pocit, že už bych si ty "dny" mohla začít užívat. Jenže plány mne překazila migréna. Takže den osmý jsem proležela a protrpěla.
A dnes, den devátý, jsem malinko nervózní. Aby naložené maso bylo dokonalé. Kohoutky v koupelně naleštěné, dům načančán a eňoňůňo:-) Děti čisté a voňavé:-)

Když odhlédnu od toho, že si stále nejsem jistá, zda jeho řecká matka ho má s jeho řeckým otcem anebo s nějakým pořádkumilovným němcem:-) a já tak občas bývám nervózní, zda je vše tak, jak má být..., tak to je vlastně fuk. myslím, jestli budou naleštěné kohoutky a děti čekat otce v nažehlených košilích:-)

Už to vidím- tu téměř filmovou scénu- připlouvá trajekt a my natěšení a mírně nervózní čekáme až bude uvázána a až se spustí "most" na pevninu. A pak se objeví, rozzáří se štěstím, když nás uvidí, odhodí kufry a my se mu vrhneme do náručí:-)   

Docela legrace, jaké představy se člověku honí hlavou. A samozřejmě to bude všecko jinak a "úplně obyčejné".

Já osobně se těším na to, že se třeba zbavím té mé večerní zodpovědnosti... 
Ono, ať už je to, jak chce- je holt vždycky lepší, když na všechno jsou dva...

"Jsme dva.
Dva na všechno- na lásku, na život, na boj i bolest i na hodiny štěstí. 
Dva na výhry i prohry, na život i na smrt- 
jsme dva.
"Karel Čapek

4 komentáře :

  1. Neni nad obycejny zivot. Kdyz jsou vsichni pekne pohromade. Teprve az jeden vypadne z tymu,uvedomime si,jak jsme si duleziti a vzacni ...
    Moc statecni jste byli!!
    PS: mam taky nacini na obranu,kdyz jsme sami doma:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Už vidím tu migrénu jen z toho stresu :-)
    Také se nám hodně stýská, když jsme s manželem od sebe, ale voláme si a těšíme se na sebe. Realita přivítání bývá také jiná než si představuji :-)
    Ten citát mám moc ráda!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. A mne dnes v noci razi manzel na 4 dny pryc, ale u nas je to bezne. Vse zle je pro neco dobre - to teseni atd. Tak si to hezky uzijte:-). M.

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy ted jste mě dostala... tohle motto mi psal manžel před 17ti lety , když jsme spolu začali chodit a pak se na nějakou dobu museli zase odloučit a byli jsme odkázáni pouze na poštu. .-) Krásná slova.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny Vaše případné komentře.