">

pátek 24. října 2014

Něco nového...

Něco nového ... 


do mé vánoční sbírky :-)

 Miluji Vánoce!

Miluji Vánoce a všechno, co k nim patří. 
Na Vánoce už léta býváme na ostrově. 
Ne, že bych si nepřála, aby děti neprožily pravé české- třeba i bílé Vánoce... Ale už jsme doma tady, pečeme cukroví, zdobíme dům, zpíváme koledy... Tolik se mne líbí ten předvánoční šrumec, čekání na Ježíška, shovávání dárků, všechna ta adventní kouzla:-)


Řadu let jsem dodržovala trendy, co se vánočních dekorací týče. Až vloni jsem vzpomínala na vánoční ozdoby mého dětství. Překvapilo mne, kolik ozdobiček si pamatuji, i okamžiky s nimi spojené...

A tak jsem si nechala až sem, za móóře, poslat pravé české skleněné ozdoby od www.glassor.cz


Měly úspěch. Jak moc byly děti nadšené, když objevily takový krásný stromeček:-)



A protože je dnes pořádná zima, děti jsou ve škole, doma klid a ticho...




 ...vyndala jsem letošní doplnění mé malé vánoční sbírky...



 A kochám se



A těším



Až to nastane :-)




                                            Přejí Vám pěkný pátek a krásný víkend.

Žádné komentáře :

Okomentovat

Moc děkuji za všechny Vaše případné komentře.