">

pondělí 3. listopadu 2014

Má vysněná...

... Koupelna ...




Než jsem se ji dočkala trvalo to pěkně dlouho. Nejdřív jsme měli koupelny v pronajmutých bytech, pak v našem pidibytečku, kde se stejně nic vymýšlet nedalo.
A pak, když přišla ta chvíle rekonstrukce našeho velkého domu- začala jsem své sny měnit ve skutečnost.
Má představa byla někde mezi Anglií a Skandinavií. A myslím, že výsledek je fajn.
Prostě náš...

Vím, že nikdy to nebude ta super čistá, načančaná koupelna z obrázků v časopisech.



 Vždycky najdu na zemi (umyvadle, ve vane, prostě všude) vlasy, zapomenuté gumičky a sponky a neuklizené kartáčky na zuby, popadané ručníky...


Ale stejně to bude pro mne ta má vysněná, jedinečná koupelna.
Místo, které mne slouží nejen k tomu k čemu je určené, ale i k schování se před vším a všemi, když je potřeba. Někdy se sklenkou vína, někdy s časopisem nebo knížkou a někdy třeba jen k tomu si poplakat tak, aby mne nikdo neviděl...


A teď si uvědomuji, že bych už měla napsat dopis Ježíškovi. To, aby mne stihl splnit mé přání. Protože to se týká právě koupelny :-)




Žádné komentáře :

Okomentovat

Moc děkuji za všechny Vaše případné komentře.